آرشیو اردیبهشت ماه 1400

اينكه چطور مي تونيم يه برند رو فقط با محتواي جذاب و مفيد توسعه بديم

مزاياي استفاده از موشن گرافيك براي كسب و كار ها

۱۳ بازديد

با همه گير شدن و افزايش اطلاعات موجود در دنيا، رساندن پيام كسب و كارمان به دنيا سخت تر شده است.همان طور كه ميدانيد انواع انيميشن هي جذاب در شبكه هاي اجتماعي مدام در حال منتشر شدن هستند.

شما به عنوان صاحب يك كسب وكار در مرجله اول بايد به فكر معرفي محصول سرويس هاي خود در يك حالت جذاب بع عنوان مثال استفاده از موشن گرافيك كه دنياي وسيعي در معرفي محصولات و سرويس ها دارند.

به طور كلي انيميشن ها مي توانند براي هر چيزي كه فكرش را بكنيند به كار روند و هرچيزي را به طور ساده در چند ثانيه توضيح دهند.

موشن گرافيك چيست؟

به زبان ساده ، موشن گرافيك به عنوان منبع عالي داستان نويسي ، انيميشن و طراحي گرافيك را با هم تركيب مي كند. از آنجا كه در طراحي انيميشن نه تنها از عناصر بصري ساده مانند متن ، اشكال يا تصاوير استفاده مي شود بلكه گيرنده هاي شنوايي نيز براي برقراري ارتباط با ايده ها درگير مي شوند ، و براي بينندگان بيش از تصاوير ثابت به ياد ماندني خواهند بود.

مقاله پيشنهادي : سفارش موشن گرافيك

جادوي موشن گرافيك حركت جالب براي برند ها و پلتفرم هاي متنوع ايننترنتي مانند شبكه هاي اجتماعي اين است كه تصاوير پيچيده ، ايده ها ، مفاهيم و داده هاي زيادي را در يك ويديوي كوتاه ، ساده و جذاب بصري به نمايش مي گذارد. در نتيجه ، به انتقال سريع پيام به شما كمك مي كند ، توجه بيننده را به راحتي جلب كرده و نگه داريد. از طراحي انيميشن عالي مي توانيد در هر زمينه اي كه مي خواهيد استفاده كنيد – تجارت ، بازاريابي ، راه حل هاي فناوري اطلاعات ، صنعت فيلمبرداري ، آموزش ، مراقبت هاي بهداشتي ، شبكه هاي اجتماعي يا سرگرمي.

مزاياي استفاده از طراح ها انيمشيني

استفاده از طراحي انيميشن به شما كمك مي كند تا آگاهي از نام تجاري خود را افزايش دهيد ، كنجكاوي افراد را در مورد آنچه كه انجام مي دهيد و دليل آن افزايش مي دهد ، باعث مي شود تمايل به خريد برنامه ها ، محصولات يا خدمات داشته باشيد ، و باعث مي شود اقداماتي انجام دهيد. فيلم ها را مي توان در هر پلت فرم در دسترس شما استفاده كرد – موارد تبليغاتي ، تبليغات آنلاين ، آموزشها ، پيش نمايش عنوان ها ، تيزرهاي خبري ، وب و دستگاه هاي تلفن همراه ، ارائه هاي تجاري يا ساير ايده هاي خلاقانه ديگر.

بياييد مرحله به مرحله پيش برويم.

مزاياي استفاده از موشن گرافيك:

  • از نظر هزينه و زمان موثر است. با طراحي عالي انيميشن ، به زمان ، هزينه و تلاش بسيار كمتري براي ايجاد موشن گرافيك چشم نواز نياز داريد.
  • شناخت برند را بالا مي برد. اگر بينندگان ، تصاوير ، ايده ها و آمار پيچيده را در صورت ساده و جذاب ارائه دهيد ، به راحتي درك مي كنند. مردم ۹۵٪ از پيام را هنگامي كه آن را در يك فيلم مشاهده مي كنند در مقايسه با ۱۰٪ هنگام خواندن آن را در متن مي خوانند درك ميكنند.
  • باعث مي شود محتواي برند در شبكه هاي اجتماعي بيشتر قابل اشتراك باشد. مردم ويديوي اجتماعي را ۱۲۰۰٪ بيشتر از متن ساده و تصاوير ثابت به اشتراك مي گذارند . ويديو هاي فيس بوك نيز به نوبه خود تقريباً ۸ ميليارد بازديد روزانه دارند.
  • اين امر افراد را به سمت اظهارنظر و بحث درباره محتوا سوق مي دهد. ۸۵٪ از مصرف كنندگان مشتاق ديدن ويديوي برندينگ بيشتري هستند. بازخورد در زمان واقعي به عنوان يك كانال ارتباطي عالي به شما امكان مي دهد ايده هايي را كه بايد در برنامه ، محصول يا خدمات شما بهبود يافته و به روز شود ، كشف كنيد.
  • اين اجازه مي دهد تا يك برنامه يا يك پلت فرم تحت وب در جستجوي Google بالا بيايد. اگر يك وب سايت شامل محتواي بصري باشد ، ۵۳ برابر بيشتر در صفحه اول Google نشان داده مي شود.
  • فروش را از طريق بازگشت سرمايه (ROI) افزايش مي دهد. موشن گرافيك ۳۰۰٪ ترافيك بيشتري ايجاد مي كند تا منجر به افزايش بيشتر مشتري شود.
  • به برند شما كمك مي كند تا در ميان رقبا برجسته شود و همچنين روندهاي جذاب را تعيين كند. افراد تقريباً۶ برابر بيشتر از وقت خود را صرف مرور صفحات با فيلم مي كنند. طبق پيش بيني ها ، انتظار مي رود ويديو ها تا سال ۲۰۲۱ به ۸۲ درصد از ترافيك اينترنت برسند.

چگونه از موشن گرافيك به صورت بهينه استفاده كنيم؟

براي استفاده موثر از موشن گرافيك ، مشخص كنيد كه مي خواهيد به چه اهداف تجاري و براي چه مدت دست يابيد. قبل از ايده پردازي در مورد موشن گرافيك ، چند سوال ساده از خود بپرسيد:

  • مخاطب من كيست؟ ارزش ها و دغدغه هاي مشتري من چيست؟ چگونه محصول من مي تواند مشكلات مشتريان را حل كند؟
  • چه پيام تجاري يا مفهومي را مي خواهم منتقل كنم؟ من اين رو چطور ميتونم انجام بدم؟
  • ايده هاي اصلي كه مخاطب بايد به خاطر بسپارد چيست؟
  • مي خواهم به چه اهداف تجاري دست يابم؟
  • با استفاده از موشن گرافيك چه مزايايي كسب خواهم كرد؟

بعد از اينكه به همه سوالات پاسخ داديد ، نوع مربوط به ويديو را انتخاب كنيد كه مفهوم اصلي شما را به بهترين شكل به نمايش بگذارد. بياييد بيشتر به موارد اصلي برويم.

داستان سرايي به سبك موشن گرافيك به شما فرصتي مي دهد تا در مورد چشم انداز نام تجاري خود با برجسته سازي مهمترين عوامل ، نكات ، ايده ها به مردم بگوييد.

يك ويديوي تبليغاتي ، اگر با انديشه و جلب توجه انجام شود ، با تبليغات معمولي كسب و كار مقايسه مي شود. از ۳۰ تا ۶۰ ثانيه طول مي كشد. براي جذب سريع بينندگان براي به نمايش گذاشتن نقاط قوت و مزاياي برنامه يا بستر وب خود ، بايد دقيقاً از الزامات مدت زمان موشن گرافيك استفاده كنيد.

و در پايان چرا برند شما به موشن گرافيك نياز دارد؟

ثابت شد كه موشن گرافيك جذاب ميانگين بالايي بين ويديو هاي پربازده ، روندها و محتواي ساكن ساده است. اگر با استفاده دقيق از جلوه هاي ديداري و صوتي به درستي انجام شود ، پيام شما را به طور م تاثير بيشتري منتقل مي كند.

اين ساده است – هرچه افراد بيشتر محتواي شما را تماشا كنند ، بخوانند ، با آن تعامل كنند ، اعتماد بيشتري به شركت شما ، محصول يا خدمات شما دارند.

در نتيجه ، شما به يك مشاور تبديل مي شويد كه مردم مي خواهند به آن اعتماد كنند و آن را دنبال كنند ، نه فقط شركتي كه فقط سعي در فروش برخي از كالا هاي و سرويس هاي تجاري دارد.

منبع : https://baamardom.ir/183055/